Przez wiele lat współpracowaliśmy z firmami i korporacjami aktywnie biorąc udział w procesie sprzedaży i obsługi klienta. Byliśmy także odpowiedzialni za wdrażanie standardów jakościowych w wielu salonach sprzedaży. Na podstawie naszych doświadczeń i obserwacji zbudowaliśmy szkolenie „Maksymalizacja zysków przy pierwszej rozmowie”. Wyciągnęliśmy wnioski, zebraliśmy najważniejsze elementy i umieściliśmy je w naszym programie. Znajdziecie tutaj elementy decydujące o sukcesie w sprzedaży. Nasze szkolenie pomoże przygotować Wasz dział handlowy do efektywnego działania, co pozytywnie przełoży się na finanse Waszej Firmy.

Podczas szkolenia uczestnicy poznają i przećwiczą:

 

  • model sprzedaży relacyjnej opartej na narzędziu Kinetic DISC i Strategii 10P
  • przewagę modelu sprzedaży relacyjnej opartej na narzędziu Kinetic DISC i Strategii 10P nad innymi modelami
  • rolę handlowca w procesie sprzedaży
  • jak zbudować długotrwałe relacje z klientem
  • wpływ stylów zachowań klientów na sposób sprzedaży
  • główne zasady komunikacji w sprzedaży
  • jak skutecznie badać potrzeby klienta
  • jaką rolę mają pytania w rozmowie handlowej
  • aktywne słuchanie klienta
  • jakie są różnice między cechą, zaletą i korzyścią
  • język korzyści w rozmowie handlowej
  • jak pracować z obiekcjami klienta
  • jak skutecznie zamykać sprzedaż

 

Szkolenie jest prowadzone przez praktyków, a treści poparte są rzeczywistymi przykładami co zwiększa jego skuteczność.

Czy w Waszej Firmie też zadajecie sobie poniższe pytania?

„– CFO: Co się stanie, jeśli zainwestujemy w rozwój naszych pracowników, a oni odejdą z firmy?

– CEO: A co stanie się, jeśli nie zainwestujemy, a oni zostaną?

Powyższe szkolenie może być przeprowadzone w siedzibie Państwa Firmy lub innej, wybranej lokalizacji.
Program szkolenia możemy modyfikować i uzupełnić np. o standardy obowiązujące w Państwa Firmie.

W celu uzyskania dodatkowych informacji zapraszamy do kontaktu z nami.

 

 

maksymalizacja