Przez wiele lat współpracowaliśmy z firmami i korporacjami aktywnie biorąc udział w procesie sprzedaży i obsługi klienta. Byliśmy także odpowiedzialni za wdrażanie standardów jakościowych w wielu salonach sprzedaży. Na podstawie naszych doświadczeń i obserwacji zbudowaliśmy szkolenie „Maksymalizacja zysków przy pierwszej rozmowie”. Wyciągnęliśmy wnioski, zebraliśmy najważniejsze elementy i umieściliśmy je w naszym programie. Znajdziecie tutaj elementy decydujące o sukcesie w sprzedaży. Nasze szkolenie pomoże przygotować Wasz dział handlowy do efektywnego działania, co pozytywnie przełoży się na finanse Waszej Firmy.
Podczas szkolenia uczestnicy poznają i przećwiczą:
- model sprzedaży relacyjnej opartej na narzędziu Kinetic DISC i Strategii 10P
- przewagę modelu sprzedaży relacyjnej opartej na narzędziu Kinetic DISC i Strategii 10P nad innymi modelami
- rolę handlowca w procesie sprzedaży
- jak zbudować długotrwałe relacje z klientem
- wpływ stylów zachowań klientów na sposób sprzedaży
- główne zasady komunikacji w sprzedaży
- jak skutecznie badać potrzeby klienta
- jaką rolę mają pytania w rozmowie handlowej
- aktywne słuchanie klienta
- jakie są różnice między cechą, zaletą i korzyścią
- język korzyści w rozmowie handlowej
- jak pracować z obiekcjami klienta
- jak skutecznie zamykać sprzedaż
Szkolenie jest prowadzone przez praktyków, a treści poparte są rzeczywistymi przykładami co zwiększa jego skuteczność.
Czy w Waszej Firmie też zadajecie sobie poniższe pytania?
„– CFO: Co się stanie, jeśli zainwestujemy w rozwój naszych pracowników, a oni odejdą z firmy?
– CEO: A co stanie się, jeśli nie zainwestujemy, a oni zostaną?
Powyższe szkolenie może być przeprowadzone w siedzibie Państwa Firmy lub innej, wybranej lokalizacji.
Program szkolenia możemy modyfikować i uzupełnić np. o standardy obowiązujące w Państwa Firmie.
W celu uzyskania dodatkowych informacji zapraszamy do kontaktu z nami.